piątek, 15 marca 2013

Człowiek w WQ - mit,czy prawda?

Witajcie,to znowu ja,Caroline. Ostatnio dużo osób grających w Wolf Quest twierdzi,że widziało człowieka. Teraz pytanie - CZY TO PRAWDA? Twórcy tej gry mówią,że to tylko mit...ale czyżby? Ja myślę,że raczej człowiek w tej grze nie może istnieć. Zresztą,wy też macie swoje zdanie. Tylko zobaczcie na te zdjęcia! Człowiek to ta czarna postać bez logina! Ale większość dowodzi,że ten człowiek jest pomalowany...




Koło od woza w Wolf Quest!



I o co tu chodzi?
To pozostanie tajemnicą...




3 komentarze:

  1. czy jego ktoś przypadkiem nie dorysował w paincie lub photoshopie?

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie to jest z filmu jak szukała człowieka i go zobaczyła to jest nagrane więc ostatnie to prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja go nagrywalam to ja Vanessa2012778 szukałam człowieka .... najpierw pobiegłam pod tabliczkę myśłałam że jak zawyje to przyjdzie więc zzawyłam 3 razy i jeszcze raz poczekałam nie ma! OK! bez poddania przeszukałam cały douglas i inne lasy, lecz na końcu został mi : Saddle Meadows , weszłam d niego koło upland meadows ide ide , wyskoczyła padlina zjadłam ją skręcam a tu!!? CZŁOWIEK KTÓRY BIEGNIE W BOK I WIDZIAŁAM JAK SIE NA MNIE GAPIŁ !!! :'(..... wogóle jak wyłam to ciągle jakby taki szlak padlin się mi pokazywał!

      Usuń